Kundeservice

Hvordan foretager jeg en ordre?

Du kan nemt bestille via vores webshop, søge efter det produkt, du gerne vil bestille, via søgefunktionen eller gå til den rigtige kategori. Vælg derefter den rigtige størrelse, og klik på indkøbskurven. Når du har føjet alle de ønskede produkter til din indkøbskurv, skal du vælge Fortsæt med kassen. Udfyld blot de ønskede detaljer og vælg en betalingsmetode. Endelig vælger du at fuldføre din ordre, vil du blive ledet til den betalingsmetode, du har valgt.

 

Hvor lang tid tager det, før jeg modtager mine sokker?

Vi sender hver dag, ordrer i Danmark leveres normalt inden for 3-4 arbejdsdage.

 

Min ordre er forkert eller ufuldstændig

Nogle gange begår vi en fejl, har du modtaget de forkerte sokker (størrelse)? Eller er der noget andet galt med din ordre? Fortæl os, så løser vi det! Du kan e-maile os, ringe til os eller sende os en besked via Facebook Messenger.

 

Jeg er ikke helt tilfreds

Er sokkerne ikke helt, som du forventede? Du kan blot sende dem tilbage. Se på siden om retur for en forklaring af, hvordan vi ordner dette.

 

Jeg har en klage

Vi kan lære af klager, send os gerne en e-mail med klagen. Du finder vores detaljer på kontaktsiden. Vi stræber efter at få din klage behandlet inden for en uge.

 

Jeg har et andet spørgsmål

Kontakt os nu! Send os en e-mail, ring til os eller send en besked på Facebook. Vi har ikke en telefonoperatør, så hvis vi ikke kunne svare med det samme, send os en besked, vil du altid modtage et svar inden for et par timer.